-Ander, pilotan jolastuko dugu?-esan zion aitak.
-Bai, noski! Play Station-a piztuko dut eta FIFAra jolastuko dugu!
Gaur egun, ez da harritzekoa honelako hizketaldiak entzutea nagusi eta umeen artean. Bizi garen gizarte teknologikoan betiko jokuak galtzen ari dira, eta gero eta sofistikatuagoak diren bideojokuak nagusitzen ari dira abiadura handian.
Eztabaida gaia da bideojokuena gaur egun. Bideojokuak hainbat alde on eta txar dituztela argi dago; zeintzuk diren zehaztea beste gauza bat da. Blog sarrera honen bidez lortu nahi dudana ez da abantaila eta desabantaila hauei buruz hitz egitea, baizik eta bideojokuak ikasteko baliabide giza erabiltzen irakastea.
Bideojokuen arazorik handiena zera da: Neurria. Edozer bezala, gehiegizko neurri batean txarrak dira. Hori dela eta, gurasoek kontuan izan behar dute haien umeek bideojokuen artean ematen duten denbora. Gainera, guraso lanpetu askok egiten duten bezala, gero eta gehiago dira haien umeak ez molestatzeko bideojokuak ematen dizkietenak. Horrek, arazoa handitu baino ez du egiten.
Esan beharra dago, bideojokuak ikasteko baliabide ona izan daitekeela, umeen arreta pizteko egoki baino hobeagoak direlako. Horrelako bideojokoak badaude eta "serious games" izena dute. Hauetatik aparte, egokiak dira ere aktibitate fisikoa eskatzen dutenak, wii, kinect... bezalakoak.
Jarraian, komentatutakoari buruzko hainbat informazio duzue.
Bideojokuak klasean
0 comentarios:
Publicar un comentario