ONGI ETORRI nire blogera! Ondo pasatu eta gozatu txikitako oroitzapen horietaz. Aske jolastu, aske bizi!!.
RSS
Jolasa bada beldurrik gabe ametsak adierazteko baliabidea...jolas dezagun!!

domingo, 23 de octubre de 2011

Dantzatu, abestu, jolastu

Blog sarrera honetan dantza eta abestiarekin zuzenki lotuta dauden joku batzuei buruz hitz egingo dizuet. Asko ezagunak izango dira, edo baliteke haietaz ez oroitzea... Lasai! jarraitu irakurtzen eta goza ezazue!


Nik daukat tik:


"Nik daukat tik tik tik
 Nik daukat tik tik tik
 ta medikuak esan dit burua mugitzeko
 mugitzeko behin PA
 mugitzeko bitan PA PA
 mugitzeko lautan PA PA PA PA
 Paparabapa piribo paparabapa piribo
 U! Yeah!
 Paparabapa piribo paparabapa piribo 
 U! Yeah!
 [...] "


Horrela errepikatuz joaten da, gorputz atal desberdinekin.




Taza, tetera:


"Soy una taza
 una tetera
 una cuchara
 un cucharon


 Un plato hondo
 un plato llano
 un cuchillito
 y un tenedor


 Soy un salero
 azucarero
 la batidora
 y una olla expres Pi Piii"




Paristik natorren:


"Paristik natorren artista bat naiz nik
 paristik natorren artista bat naiz nik
 ondo jotzen det!
 baita guk ere!
 danborra nik jotzen det
 pron, pron, pron...


Horrela errepikatuz joaten da, instrumentu desberdinekin.






Erabil dezagun musika aske jolasteko eta bizitzeko baliabide modura! Eta gogoratu, DANTZATU, ABESTU, JOLASTU!!

0 comentarios:

Publicar un comentario